Неколку модели на Тојота, кои инаку се познати по својата сигурност, сега се покажаа склони кон дефекти.
Најновата статистика за дефекти на германскиот авто клуб (ADAC) вклучува податоци за вкупно 159 серии на модели и обезбедува детална анализа на најсигурните и најпроблематичните модели од сите типови погони.
Неколку модели на Тојота, кои инаку се познати по својата сигурност, сега се покажаа склони кон дефекти.
Моделот со најголема стапка на дефекти е Toyota C-HR, првпат регистриран во 2020 година, со 63,1 дефекти на 1.000 возила.
Покрај C-HR, проблеми со доверливоста имаат и другите модели на Toyota (RAV4, Yaris и Yaris Cross), најчесто поради проблеми со батеријата. Тојота веќе одговори со воведување на нови, посилни батерии.
Меѓу возилата стари две години со мотори со внатрешно согорување, како најсигурни се издвоија Mini (0,3) и Audi A4 (0,4).
Меѓу електричните автомобили, најсигурен е Tesla Model 3 со индекс на дефект од 0,5.
Вкупно, дванаесет модели имале индекс помал од 1.
Покрај моделите на Тојота (Yaris Cross 40.0; Yaris 29.2; C-HR 16.4; RAV4 18.4), негативно внимание привлече и еден електричен модел - Hyundai IONIQ 5, со висока стапка на откажување од 22,4, поради проблеми со интегрираната контролна единица за полнење (ICCU), што веќе доведе до отповикување од страна на Федералната управа за моторни возила.
Како и во претходните години, главната причина за дефекти беше неисправна батерија за стартување. Таа е одговорна за 44,9% од сите неуспеси во 2024 година.
Кај електричните возила, уделот на дефекти поради акумулатор на стартер (акумулатор) изнесува 50,5%, што е повеќе отколку кај возилата со мотори со внатрешно согорување (44,6%).
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата