Компанијата „Кауфланд“, во рамките на својот приватен бренд „К-Класик“, го претстави првото чоколадо без какао.
Производите се создадени со користење на ChoViva, алтернатива на чоколадо без какао, развиена од стартап компанијата Planet A Foods.
Се создава со печење семки од сончоглед, заедно со растителни масти и шеќер, создавајќи препознатлива арома на чоколадо без какао.
Оваа одржлива алтернатива, за разлика од зрната какао, не доаѓа од тропските предели, но може да се произведува во Европа, заштедувајќи 94% вода во споредба со конвенционалното одгледување какао.
Дополнително, благодарение на кратките транспортни патишта, емисиите на CO2 се намалени за околу 80% во споредба со традиционалното чоколадо.
Потрошувачите сега можат да најдат Waffle Bites и производи од Наполитан од брендот K-Classic со ChoViva во продавниците на Kaufland низ цела Германија.
„Алтернативата на чоколадото претставува вистинска револуција на пазарот и сосема нов поглед на традиционалниот производ. Одгледувањето какао е делумно поврзано со еколошките и социјалните предизвици. Одлуката за производство на алтернатива на чоколадото од домашни суровини е навистина во многу аспекти пресвртница, која со задоволство ја користиме за нашите производи со приватна етикета“, рече Тобијас Стрикер, раководител на секторот за набавка на слатки и печива во Kaufland.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата